četvrtak, 17. travnja 2014.

Iz Galerije: Summertime

U prošlom postu spomenula sam koncept koji se pokazao kao neobičan, a jednostavan. Malen, ali u potpunosti sladak. Nešto što nije previše napadno i stane u torbicu ili džep, a može pohraniti dovoljno uspomena. 

Upravo vam svoju verziju tog koncepta predstavljam danas!


 
Summertime je velik svega 9 centimetara i kao takvog možete ga nositi sa sobom jer stane gotovo svugdje!



Sadrži osam kartica na izvlačenje, dva "post-it" polja u sredini i jednu harmoniku od 6 polja. Kao što se vidi po motivima, rađen je za osobu koja voli morsku tematiku stoga sam u skladu s tim odabrala pastelne boje u tonovima mora, pijeska i vedrog neba.

U njega je stalo oko 12 fotografija!

Odlučila sam vam ga predstaviti prvog jer mi je od svih možda najdraži, jesu li u pitanju boje ili tematika ne znam.

Možda je to što sam ga radila dok je vani bilo ledeno, pa sam usput maštala o stopalima uronjenim u pijesak, soli u kosi i mirisu borova u zraku.

Da, sigurno je to! :)

Do idući put,

Silvija

Nema komentara:

Objavi komentar