četvrtak, 10. travnja 2014.

Kako sam krenula putem kreativnosti

U prošlom postu imali ste prilike pročitati nešto o Scrapbookingu i zašto ga toliko volim. Ovaj sam odlučila posvetiti putu u kreativna prostranstva ovog zabavnog hobija.

Krenulo je od malih nogu. 

Oduvijek sam voljela izrađivati stvari. Za neke sam veći talent, a za neke manji. Odrasla sam u obitelji gdje prabaka, baka i mama vole vesti i heklati. Ipak, glavna crafterica u obitelji uvijek je bila teta. Svestrana žena između ostalog se bavi i izradom čestitki. Gledajući njen proces proizvodnje uvijek bih poželjela i sama napraviti nešto. Ona sva sretna uvijek bi mi dopustila, pa tako svoje prve čestitke i dan danas čuvam. Kad bolje razmislim, s obzirom na godinu proizvodnje uopće nisu loše.

Prvi put sam se okušala u digitalnom scrapbookingu radeći fotoknjigu. Svidjela mi se mogućnost odabira različitih pozadina, izrade vlastitih u Photoshopu te kombiniranje istih sa fotografijama i citatima. Od tad je scrapbooking postao maleni stanar mojih misli koji bi često kuckao i vikao, moleći da ga oslobodim i dam mu prostora.

U skladu s tim, sve sam više čitala o toj temi i jednog dana samo tako odlučila probati.

Prvi tradicionalni scrapbook kao djelo mojih ruku proizašao je iz mog drugog hobija, fotografije. Iz želje da za svoju dragu prijateljicu napravim nešto lijepo, izradila sam nekoliko najdražih fotografija. No, htjela sam ih pokloniti na drugačiji način. Naišla sam na koncept koji se pokazao kao neobičan, a jednostavan. Malen, ali u potpunosti sladak. Nešto što nije previše napadno i stane u torbicu ili džep, a može pohraniti dovoljno uspomena. Ne sjećam se više gdje sam pronašla inspiraciju, no sama izrada pokazala se prije svega kao prilično zabavan proces.

Kraj lijepih stvari nastojim zaboraviti one manje zabavne; poput krivo izrezanih kartica, problema oko lijepljenja, krivih dimenzija i ostalih problema koji su izazivali stres. Ipak, rezultat je ispao krajnje obećavajuć.

Od tad ljubav za ovim hobijem u potpunosti me preuzela. Javila se od prijateljice prijateljica, pa njena prijateljica i moja proizvodnja je krenula.

Iako je materijal prilično skup, a izrada iziskuje puno vremena, spretnosti i strpljenja sa svakim albumom naučim nešto novo, pronađem neko novo rješenje, dobim neke nove ideje. 

Katkad imam osjećaj da izvoru inspiracije nema kraja! :)




Nema komentara:

Objavi komentar